Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

  1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towaru zgodnego z umową i pozbawionego wad.
  2. Towar objęty jest w zależności od produktu roczną lub dwuletnią gwarancją za wyjatkiem grzałek elektrycznych, wkładów grzałek, żarówek oraz innych produktów, przy których jasno są określone inne warunki gwarancji ( np: produkty z wyprzedaży lub części zamienne).
  3. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu.
    Firma nasza jest także w większości przypadków serwisem sprzedawanego asortymentu , co ułatwia i przyspiesza proces reklamacyjny.
  4. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrze należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami firmy MiSH. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) jest możliwie najszybsza i w większości przypadków nie przekracza 14 dni roboczych ( w przypadku reklamacji na towar małorotujący - na specjalne zamówienia- czasookres jest uzależniony od dostepności towaru u dostawcy). Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
  5. Klient, który po zakupie towaru stwierdził, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, ma prawo do złożenia sprzedającemu reklamacji. W celu złożenia reklamacji Klient powinien dostarczyć na adres e-mail : biuro@serwisgeberit.pl  zgłoszenie reklamacyjne zawierające : dane producenta, model produktu, datę zakupu, datę wystąpienia wady oraz  opis zauważonej wady.
  6. Sprzedający odpowiada za wady towaru oraz jego niezgodność z umową jedynie w przypadku ich stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru klientowi.
  7. Sprzedający nie odbiera przesyłek reklamacyjnych odsyłanych "za pobraniem".
  8. Reklamacje związane z procesem zakupowym (np. błędnie naliczone koszty dostawy lub niewłaściwa ilość towaru) można składać elektronicznie na adres biuro@serwisgeberit.pl.
  9. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub dokona zwrotu wpłaconych należności Klientowi (wartości zwracanego towaru i kosztów przesyłki do Klienta) w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Niezależnie od sposobu rozwiązania reklamacji sprzedający pokryje także koszty odesłania reklamowanego towaru.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl